NME foundations - where your talent leads
  • NME foundation
    • Over ons
    • Doelstellingen
    • Sponsoring
    • Referenties
  • Audities
    • Auditie doen
    • Auditiedata
    • Meld je aan!
    • Open Huis Dag
  • Dit seizoen
    • Annie de musical
    • Crazy Kids Night 2020
    • Once on this Island
    • Seizoen 2017-2018
    • Seizoen 2013 - 2014
    • Seizoen 2012 - 2013
    • Seizoen 2011 - 2012
    • Seizoen 2010 - 2011
    • Annie de musical
    • Seizoen 2009 - 2010
  • Opleidingen
    • Opleidingen
    • DAPA
    • NME Junior Academie
    • NME Kids on Tour
    • NME Kids in Training
    • NME Highschool Training
  • Nieuws
  • Contact
    • Adres
    • Routebeschrijving

Doelstellingen

De NME foundation bestaat uit een viertal divisies, te weten NME Kids in Training, NME Kids on Tour, de NME Junior Academie en de Dutch Academy of Performing Arts. Op alle divisies zijn de doelstellingen van de foundation van toepassing.

Doelstellingen

De NME foundation heeft de volgende doelstellingen:

  • Het begeleiden van talentvolle, ambitieuze jongeren vanaf zes tot ongeveer 28 jaar die van theater in het algemeen of muziektheater in het bijzonder hun vak willen maken, onafhankelijk van het niveau van de gevolgde vooropleiding;
  • Het produceren van hoogwaardige theatervoorstellingen;
  • Het begeleiden van deelnemers door uitsluitend geroutineerde professionals;
  • Het aanbieden van praktijkgerichte opleidingsmogelijkheden in de breedst mogelijke zin.
Daarnaast biedt de NME foundation ook mogelijkheden voor getalenteerde tekstschrijvers en componisten om theatervoorstellingen te schrijven. Deze worden vervolgens binnen de NME foundation geproduceerd. Tevens biedt de NME foundation stageplaatsen voor studenten van theater- of aan theater gerelateerde opleidingen.

 

impressies
pictogram voor impressies
video
pictogram voor video
referenties
pictogram voor referenties



Disclaimer - Privacyverklaring - Cookies
© 2023, NME foundation   |   Postbus 886   |   2700 AW Zoetermeer   |   Tel: 070 707 17 66   |   Development  WHY?!